تعمیرات ماشین ظرفشویی

Dishwasher repairs

تعمیر برند های مختلف ماشین ظرف شویی

در کرج و حومه
تعمیر ماشین ظرف شویی

 تمامی برند ها را تعمیر میکنیم

ما تخصص داریم

 

پانل های کنترل در جدیدترین ماشین های ظرفشویی می تواند ترسناک به نظر برسد. آنها دارای تعداد زیادی شماره گیری، دکمه های فشاری و سایر ویژگی ها هستند که تعمیر دستگاه بسیار پیچیده به نظر می رسد. این در واقع اینطور نیست. به جز کنترل پنل، ماشین های ظرفشویی در طراحی اولیه در دو دهه گذشته تغییر چندانی نکرده اند. شما می توانید اکثر خرابی های ماشین ظرفشویی را خودتان تعمیر کنید و ما در این مقاله نکاتی را برای سرویس و نگهداری خود انجام دهید.

قطعات ماشین ظرفشویی را می توان به عنوان یک واحد جایگزین کرد که اغلب آسان تر و کم هزینه تر از تعمیرات یک سرویس دهنده حرفه ای است. اگر هنوز مطمئن نیستید که قطعه ای هنوز قابل استفاده است، آن را از ماشین ظرفشویی خارج کرده و برای تست نزد یک متخصص ببرید. سپس می توانید بر اساس برآورد تعمیر، تصمیم بگیرید که آیا قطعه جدیدی بخرید یا قطعه قدیمی را تعمیر کنید.

تیم متخصص تعمیرات در محل میکوشد تا خدماتی متمایز به شما ارائه کند. همین حالا باما تماس بگیرید.

نکات مهم

حتما دقت کنید

ماشین ظرفشویی معمولاً با برق 115 یا 120 ولت کار می کند. آبی که آنها استفاده می کنند مستقیماً از آبگرمکن می آید و فاضلاب به لوله تخلیه سینک تخلیه می شود. ماشین ظرفشویی به منبع آب سرد متصل نیست. برای بهترین نتیجه شستن ظرف، کنترل دمای آبگرمکن را روی حداقل 140 درجه فارنهایت تنظیم کنید. آب سردتر از این معمولاً ظروف را تمیز نمی کند، مگر اینکه ماشین ظرفشویی شما مدل جدیدتری باشد که آب ورودی را از قبل گرم می کند. قطع کننده آب برای ماشین ظرفشویی معمولاً در زیر سینک مجاور قرار دارد.

احتیاط: از آنجایی که ماشین ظرفشویی هم به سیستم لوله کشی و هم به سیستم برق متصل است، هنگام کار بر روی این دستگاه باید هر دو سیستم را در نظر بگیرید. قبل از انجام هر کاری روی ماشین ظرفشویی، مطمئن شوید که دستگاه از پریز برق جدا شده یا برق دستگاه خاموش است و فیوز را بردارید یا کلید مدار را که مدار را در پانل ورودی اصلی یا در یک پنل جداگانه کنترل می کند، خاموش کنید. جریان آب ماشین ظرفشویی را در هنگام خاموش شدن در زیرزمین یا فضای خزیدن زیر آشپزخانه قطع کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی
تعمیرات یخچال فریزر
فهرست